Geoblog.pl    Sabbatical    Podróże    Na południe od Ameryki    Caraz

Caraz

Peru
Peru, Caraz

Caraz jest małą miejscowością w górach, przyciągającą turystów zainteresowanych trekkingiem i wspinaczką. Jest sporo hosteli no i oczywiście są taksówkarze na dworcu polujący na pasażerów, z tym że zamiast samochodów proponują tuk-tuki. W centrum jest spokojny placyk i dziś panowała na nim niedzielna atmosfera, rano procesje, śpiewy, orkiestry dęte, później rodziny spędzające czas z dziećmi i sprzedawcy lodów. Tak nas odprężyła ta atmosfera, że większość dnia spędziliśmy odpoczywając. Zwłaszcza, że biuro informacji turystycznej było zamknięte i nie mieliśmy żadnej mapy okolicy. Po południu trafiliśmy na miejscowy targ. Tam oprócz obfitości owoców i warzyw, lokalnych strojów, dostrzegliśmy również mniej urzekające scenki, psy wgryzające się w porzucone świńskie łby i inne kości. Widok mało estetyczny, wręcz odrzucający, ale tutaj nikogo nie dziwi.

A.

stamik
stamik - 2014-10-20 09:34
Interesuje mnie na jakiej wysokości przebywacie?
A ja myślałem, że tuk-tuki to tylko w Azji.
Asortyment owoców do pozazdroszczenia no i chyba smakują wyśmienicie.
Pozdrawiam.

coati
coati - 2014-10-20 11:52
Świetnie piszecie! dodatkowe słowa uznania, ze dajecie radę prowadzić bloga tak "na żywo".
Nam zawsze brakuje czasu bądź energii ;)
Jejku - 6miesięcy- ależ zazdroszczę, wróciłabym do tych dam w melonikach i słodkich lam choćby dziś, Jagoda

zula - 2014-10-20 18:38
Barwie i ciekawie a kapelusze dla pań wspaniałe!
@Stamik - powiększyłam mapę Google i myślę ,że odczytałam prawidłowo wysokość -Agnieszka i Hubert są na około 2300m